Telefon  +48 55 27 80 900 

   Email Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.     

STEYR

multi utalentowany jak ty

Ciągniki STEYR serii Multi, zostały opracowane w ścisłej współpracy z rolnikami. Ich potrzeby, a także sugestie dotyczące wydajnej i ekonomicznej maszyny o kompaktowych wymiarach, zostały zrealizowane w niezawodnej serii ciągników o małych gabarytach. Wyprodukowaliśmy je w położonym w Dolnej Austrii St. Valentin, dzięki czemu już wkrótce po premierze zyskały zaszczytne miano „Made in Austria” – użytkownicy na całym świecie docenili tę serię, przypisując jej efektywność i najwyższą jakość, charakterystyczną dla marki STEYR.

Świeża stylistyka i wyjątkowy komfort pracy, zauważyć można już po pierwszej chwili spędzonej w kabinie ciągnika STEYR Multi. Amortyzowana oś przednia oraz nowy podłokietnik sterowania z Multicontrollerem, wznoszą wygodę na jeszcze wyższy poziom.

Co jeszcze skrywa w sobie ta wyjątkowa seria?

  • Wyjątkowy system hydrauliki w tej klasie – pompa hydrauliczna wielotłoczkowa i oddzielny zbiornik oleju dla hydrauliki

Układ zawieszenia narzędzi i układ hydrauliczny w nowym Multi mają się czym pochwalić. Tylny układ zawieszenia narzędzi posiada elektroniczną regulację (EHR), a jego udźwig wynosi maks. 5600 kg. Do wyboru są wielotłoczkowe pompy hydrauliczne (CCLS) o natężeniu przepływu 80 l/min lub 100 l/min. obsługujące z tyłu ciągnika 2 pary zaworów mechanicznych i 2 pary zaworów elektronicznych. Na życzenie klienta ciągnik Multi można także wyposażyć w dwa dodatkowe zawory hydrauliki międzyosiowej (mechaniczne lub elektroniczne). Oddzielny olej dla układu hydraulicznego i skrzyni zapewnia wysoką niezawodność przekładni.

  • Stworzony do pracy z ładowaczem

Nowy Multi idealnie się sprawdza przy pracy z ładowaczem czołowym, wszystkie przyłącza są już zamontowane fabrycznie (wyposażenie opcjonalne). Każdy model można wyposażyć w opracowany ekskluzywnie dla marki STEYR ładowacz czołowy 3720 SF. Zintegrowany w podłokietniku dżojstik umożliwia dziecinnie łatwą obsługę.

  • Wydajność i oszczędność na nowym poziomie

Nowoczesność i moc silników serii Multi sprawi, że Twoja praca wkroczy na zupełnie nowy poziom efektywności i wydajności. Moc maksymalna osiągana jest przy 2300 obr./min, i jest ona dostępna aż do 1900 obr./min co oznacza, że możesz pracować z niższymi obrotami i oszczędzać paliwo. Najniższe spalanie w ciągnikach do 120 KM (wg testów DLG Power Mix) tylko potwierdza najwyższą jakość jednostki napędowej.

  • Amortyzowana oś przednia

Nowa amortyzacja osi przedniej (wyposażenie opcjonalne) ciągnika Multi sprawia, że nawet długie godziny spędzane w ciągniku podczas pracy, to czysta przyjemność. Amortyzowana oś przednia zapewnia lepszą trakcję i komfort. Amortyzowana kabina z pneumatycznym fotelem dodatkowo podnosi komfort pracy. Do kabiny z podłokietnikiem z Multicontrollerem można wsiadać z obu stron. Zapewnia to komfort i bezpieczeństwo na maksymalnym poziomie w każdej sytuacji.

  • Podłokietnik z Multicontrollerem – wszystko w zasięgu wzroku, wszystko pod kontrolą

Nowy, zintegrowany z podłokietnikiem Multicontroller, został opracowany wspólnie z naszymi klientami. Umożliwia on wygodne sterowanie funkcjami ciągnika za pomocą tylko jednej ręki. Dzięki temu masz zawsze wszystko pod kontrolą i możesz się całkowicie skupić na pracy. Multicontroller służy do sterowania: hydrauliką, tylnym / przednim TUZem, rewersem, zmianą biegów, załączaniem tempomatu oraz załączaniem automatycznej zmiany biegów.

  • Rewolucyjny system S-Stop

Dzięki systemowi S-Tech masz maksymalną wygodę pracy z ciągnikiem. System S-Stop umożliwia hamowanie bez używania pedału sprzęgła co w połączeniu z automatycznymi trybami pracy przekładni daje doskonały komfort pracy.

  • Przekładnia napędowa

Dzięki nowej 4-zakresowej, automatycznej przekładni typu Powershift 32 x 32 ze sprzęgłem Power Clutch prędkość 40 km/h rozwijana jest już przy 1730 obr./min. 13 biegów w głównym zakresie roboczym zwiększa wydajność i wszechstronność. Istnieje również możliwość regulacji momentu przełączania biegu oraz dynamiki działania przekładni nawrotnej. Po zmianie zakresu bieg dopasowywany jest automatycznie w zależności od prędkości ciągnika i obrotów silnika – również przy hamowaniu z S-Stop. Komfortowa i prosta obsługa za pomocą podłokietnika możliwa jest dzięki pracy z Multicontrollerem